សេអ៊ូលៈ តន្ត្រីសម័យរបស់កួរ៉េខាងត្បូង កំពុងតែសម្លឹងមើល ទៅប៉ែកខាងអឺរ៉ុប បន្ទាប់ពីមាន ការគាំទ្រពីសំណាក់ មហាជននៅ អាស៊ីបូព៌ាយ៉ាងច្រើនសន្ធឹកសន្ធាប់ តាមរយៈអ្នកបោះឆ្នោត នៅតាមអ៊ីនធើណេត។
ការបោះឆ្នោតនៃ K-pop ត្រូវបានបង្កើតឡើង នៅក្នុងប្រទេសចិន ជប៉ុន និង អាស៊ីអាគ្នេយ៏ ដោយមានការប្រគុំតន្ត្រី ដែលមានការចូលរួម ដោយតារាចំរៀងដ៏ល្បីល្បាញ រ៉េន និង ក្រុមចំរៀងបុរស TVXQ។
ការនាំចេញ នៃបទចំរៀង បានកក្រើកឡើង ពី៦ លានដុល្លារ ក្នុងឆ្នាំ២០០២ ទៅ ៣១,៣លានដុល្លារ ក្នុងឆ្នាំ២០០៩ ។ នេះជាអភូតហេតុដ៏អស្ចារ្យមួយ ដូចជា រលកកូរ៉េ (ហាលយូ) សាយ ភាយ។
ភាពជោគជ័យនៅ ក្រៅប្រទេសរបស់ K-pop ត្រូវបានបោះជំហានចេញទៅ តាមការស្វែង រកទីផ្សារ ដើម្បីលក់ CD និងតាមរយៈការ Download បទចំរៀងនៅតាម អ៊ិនធើណេតជុំវិញពិភពលោក។
បច្ចុប្បន្ន ទីផ្សារបទចំរៀង របស់កូរ៉េខាងត្បូង រួមទាំងការ Download បទចំរៀងស្របច្បាប់ តាមទូរស័ព្ទ និងតាមអ៊ីនធើណេត បានទទួលប្រាក់ចំណូល ៦០០កោដវ៉ុន បន្ទាប់ពីមានការចេញច្បាប់ ហាមមិនឲ្យធ្វើការ Download ខុសច្បាប់។
នៅក្នុងឆ្នាំ ២០០៩ ផលិតកម្ម SM ដែលជាភ្នាក់ងារទេពកោសល្យចំរៀង ដ៏ធំជាងគេបង្អស់ នៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េ បានបង្កើតគេហទំព័រជាផ្លូវការ នៅក្នុង Youtube ដើម្បីចេញនូវវីដេអូ បទចំរៀងថ្មីៗ និងផ្សព្វផ្សាយអំពីការប្រគុំតន្ត្រី និង ការសម្តែងផ្សេងៗរបស់អ្នកសិល្បៈ។
មួយវិញទៀតក្រុមហ៊ុន ក៏បានអញ្ជើញ អ្នកនិពន្ធបទចំរៀង និងអ្នកបង្ហាត់ក្បាច់រាំ នៅអឺរ៉ុប និង សហរដ្ឋអាមេរិក ហើយក៏បានជ្រើសរើស យុវ័យដែលមកពីបណ្តាប្រទេសនៅក្នុងអាស៊ី ដើម្បីធ្វើការប្រកួតប្រជែងគ្នា ដើម្បីឲ្យក្លាយជាតារាចំរៀងនៅប្រទេសកូរ៉េផងដែរ។
ការប្រគុំតន្រ្តី ក្នុងខែមិថុនា ក្នុងទីក្រុងប៉ារីស ដែលបានចូលរួម ដោយសិល្បករ សិល្បៈការិនី នៅក្នុងផលិតកម្ម SM ដូចជា ក្រុម SHINee , Super Junior ព្រមទាំង Girl´s generation មានទស្សនិកជនគាំទ្រ ចូលរួមទស្សនាចំនួន ១៤.០០០ នាក់។
លោក គីម យ៉ុងមីន ដែលជាអគ្គនាយក នៃផលិតកម្ម SM បានមានប្រសាសន៏ថា "ការគាំទ្រពី ទស្សនិកជននៅប៉ែកខាងអឺរ៉ុបធ្វើឲ្យពួកយើងមានការភ្ញាក់ផ្អើល ជាអនេក។ "បច្ចុប្បន្ន ពួក យើងមានអារម្មណ៏ថា មានទំនុកចិត្តខ្លាំងជាងមុន ក្នុងការចាប់យកទីផ្សារ បទចំរៀងនៅប្រទេសអឺរ៉ុប ម្តងបន្តិចៗ"។
លោក គីម បានប្រាប់ទីភ្នាក់ងារ សារពត៌មាន AFP ក្នុងការសម្ភាសន៏ថា ការផ្សព្វផ្សាយបទ ចំរៀង នៅតាមអ៊ីនធើណេតអាចឲ្យមានការ ថតចម្លងបទចំរៀងដោយខុសច្បាប់ ផ្ទុយទៅវិញការធ្វើបែបនេះ ឲ្យធ្វើឲ្យបទចំរៀងរបស់យើងមានកេរ្តិ៍ឈ្មោះល្បីល្បាញ និងមានការគាំទ្រ យ៉ាងឆាប់រហ័ស "។
គាត់បានបញ្ជាក់ទៀតថា គាត់សង្ឃឹមនឹងចេញអាល់ប៊ុមបទចំរៀង ជាភាសាអង់គ្លេសនៅអឺរ៉ុប និងដើម្បីធ្វើជាដៃគូជាមួយ នឹងក្រុមហ៊ុនទូរស័ព្ទដៃ ដូចជា Apple ឬ Nokia ជាដើម ៕
![Photo by DAP-NEWS](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_srMK3JrKjXhbaFr6YPOKYz15xQlaGhb_VG4UcUlFyuDfXTEIpz_WW_aCR4kraPipxFpusAbuXaz6MIIc_3zYDi8lsYwxySUpPLXppp7qanwJd6G_lqG-66Dl6A=s0-d)
![Photo by DAP-NEWS](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_tq6Pp64mNsjI9KA2wN0enJCcKSchJ50szAhPFDaE_aEn6nUOlryhE0a3XR47KaU3mgONz_I3f-691GZn9wmCqWyfzNDKkIlLbmKBntaXJRFMXTF9XBqV17np0=s0-d)
![Photo by DAP-NEWS](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_vVDXkxyuQEbG-1b3QpED6gF__kIU3sMRToFvg3b755Ep1qg56-7QZ34vlec-bieN2jujVShLCcEZq7PzNx6fQ1v6KDNJ9Ksk0bKr3yNCzVo_rMNrTv6TxXvTqF=s0-d)
ការបោះឆ្នោតនៃ K-pop ត្រូវបានបង្កើតឡើង នៅក្នុងប្រទេសចិន ជប៉ុន និង អាស៊ីអាគ្នេយ៏ ដោយមានការប្រគុំតន្ត្រី ដែលមានការចូលរួម ដោយតារាចំរៀងដ៏ល្បីល្បាញ រ៉េន និង ក្រុមចំរៀងបុរស TVXQ។
ការនាំចេញ នៃបទចំរៀង បានកក្រើកឡើង ពី៦ លានដុល្លារ ក្នុងឆ្នាំ២០០២ ទៅ ៣១,៣លានដុល្លារ ក្នុងឆ្នាំ២០០៩ ។ នេះជាអភូតហេតុដ៏អស្ចារ្យមួយ ដូចជា រលកកូរ៉េ (ហាលយូ) សាយ ភាយ។
ភាពជោគជ័យនៅ ក្រៅប្រទេសរបស់ K-pop ត្រូវបានបោះជំហានចេញទៅ តាមការស្វែង រកទីផ្សារ ដើម្បីលក់ CD និងតាមរយៈការ Download បទចំរៀងនៅតាម អ៊ិនធើណេតជុំវិញពិភពលោក។
បច្ចុប្បន្ន ទីផ្សារបទចំរៀង របស់កូរ៉េខាងត្បូង រួមទាំងការ Download បទចំរៀងស្របច្បាប់ តាមទូរស័ព្ទ និងតាមអ៊ីនធើណេត បានទទួលប្រាក់ចំណូល ៦០០កោដវ៉ុន បន្ទាប់ពីមានការចេញច្បាប់ ហាមមិនឲ្យធ្វើការ Download ខុសច្បាប់។
នៅក្នុងឆ្នាំ ២០០៩ ផលិតកម្ម SM ដែលជាភ្នាក់ងារទេពកោសល្យចំរៀង ដ៏ធំជាងគេបង្អស់ នៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េ បានបង្កើតគេហទំព័រជាផ្លូវការ នៅក្នុង Youtube ដើម្បីចេញនូវវីដេអូ បទចំរៀងថ្មីៗ និងផ្សព្វផ្សាយអំពីការប្រគុំតន្ត្រី និង ការសម្តែងផ្សេងៗរបស់អ្នកសិល្បៈ។
មួយវិញទៀតក្រុមហ៊ុន ក៏បានអញ្ជើញ អ្នកនិពន្ធបទចំរៀង និងអ្នកបង្ហាត់ក្បាច់រាំ នៅអឺរ៉ុប និង សហរដ្ឋអាមេរិក ហើយក៏បានជ្រើសរើស យុវ័យដែលមកពីបណ្តាប្រទេសនៅក្នុងអាស៊ី ដើម្បីធ្វើការប្រកួតប្រជែងគ្នា ដើម្បីឲ្យក្លាយជាតារាចំរៀងនៅប្រទេសកូរ៉េផងដែរ។
ការប្រគុំតន្រ្តី ក្នុងខែមិថុនា ក្នុងទីក្រុងប៉ារីស ដែលបានចូលរួម ដោយសិល្បករ សិល្បៈការិនី នៅក្នុងផលិតកម្ម SM ដូចជា ក្រុម SHINee , Super Junior ព្រមទាំង Girl´s generation មានទស្សនិកជនគាំទ្រ ចូលរួមទស្សនាចំនួន ១៤.០០០ នាក់។
លោក គីម យ៉ុងមីន ដែលជាអគ្គនាយក នៃផលិតកម្ម SM បានមានប្រសាសន៏ថា "ការគាំទ្រពី ទស្សនិកជននៅប៉ែកខាងអឺរ៉ុបធ្វើឲ្យពួកយើងមានការភ្ញាក់ផ្អើល ជាអនេក។ "បច្ចុប្បន្ន ពួក យើងមានអារម្មណ៏ថា មានទំនុកចិត្តខ្លាំងជាងមុន ក្នុងការចាប់យកទីផ្សារ បទចំរៀងនៅប្រទេសអឺរ៉ុប ម្តងបន្តិចៗ"។
លោក គីម បានប្រាប់ទីភ្នាក់ងារ សារពត៌មាន AFP ក្នុងការសម្ភាសន៏ថា ការផ្សព្វផ្សាយបទ ចំរៀង នៅតាមអ៊ីនធើណេតអាចឲ្យមានការ ថតចម្លងបទចំរៀងដោយខុសច្បាប់ ផ្ទុយទៅវិញការធ្វើបែបនេះ ឲ្យធ្វើឲ្យបទចំរៀងរបស់យើងមានកេរ្តិ៍ឈ្មោះល្បីល្បាញ និងមានការគាំទ្រ យ៉ាងឆាប់រហ័ស "។
គាត់បានបញ្ជាក់ទៀតថា គាត់សង្ឃឹមនឹងចេញអាល់ប៊ុមបទចំរៀង ជាភាសាអង់គ្លេសនៅអឺរ៉ុប និងដើម្បីធ្វើជាដៃគូជាមួយ នឹងក្រុមហ៊ុនទូរស័ព្ទដៃ ដូចជា Apple ឬ Nokia ជាដើម ៕
No comments:
Post a Comment